Jongeren Reis Noorwegen

Zaterdag 14 juli 2012

Een intensieve dag!

De dag begon al vroeg. Kees de Beer spotte reetjes(zie foto/filmpje). Daarna is hij met een aantal jongeren gaan vissen op het Trondheims fjord, helaas visten we achter het net.

Tegelijkertijd toen de mannen hard aan het zwoegen waren om een flinke avondmaaltijd bij elkaar te vissen, was Thomas een lekker broodje pindakaas aan het eten(met stukjes noot).

Daarna zijn we gezellig met z’n allen in het koude diepe van een mooie waterval gesprongen, het was ongeveer 10 graden ‘’pfoe pfoe’’. Verder was het vandaag bij ons lichtelijk zonnig.

Sommige van ons hebben een aantal bomen omgehakt, en die daarna samen met onze pastor(Ds. AJ) in de fik gestoken. Ondertussen gingen een aantal jongeren wederom proberen vissen voor het avondeten te scoren, ook deze poging is mislukt.

Daarna is er driftig gekookt onder deskundige begeleiding van onze pastor-chef-kok (Ds. AJ) hier moet even bij vermeld worden wanneer je iets zei terwijl meneer sprak, je op je knietjes werd gedwongen(zie foto’s). Deze oude (gym)leraar methode heeft geresulteerd in een smakelijke paella.

Toen hebben wij dit leuke, aangename en vermakelijke verslag geschreven.

Sanne meld zich ook even want ze is klaar met douchen.

En Greet wil de auto hebben want ze wil haar vuilnis weggooien. Maar Ds. AJ is het hier niet mee eens.

Fijne avond nog!

Groetjes, Lieke, Hanna, Corjette, Thomas, Marrit, Ds. AJ en Ruben.

j.ten Seldam

Een diaconale groet uit Rhenen, allemaal heel veel genieten en Kees nog gefeliciteerd!

Henri

Beste lui, Kees nog gefeliciteerd met je verjaardag, deze foto's zien er prachtig uit. Ik ben benieuwd wie er het langst in het water is geweest. Jullie zien er trouwens wel fit uit met z'n allen. De Noorse nachtrust doet wonderen;), ik zie dat de meiden zich goed thuis voelen bij jullie de slaapkamer is al net zo'n bende als thuis.
Nog een tip. Als je gaat vissen gooi dan een keer je hengel aan de andere kant,
Groet Henri

Evelien en Henry van't Hof

Een hartelijke groet uit Nijkerk aan Gerda en Arjan en uiteraard aan alle leiding en jeugd. Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Veel plezier gewenst!

ds. Ton van Vliet

Beste iedereen.
Heerlijk om te lezen over jullie Noors avontuur. Zelf zou ik graag meegaan om te vissen!
Een paar jaar geleden zijn we ook in dit gebied op vakantie geweest. Een paradijselijk gevoel komt weer boven. Fijne dagen gewenst, veel plezier en vriendschap. Hartelijke groeten, ds. Ton van Vliet & Annette (Ontmoetingskerk Rhenen).