Jongeren Reis Noorwegen

zondag 15 juli

Hallo alle mensen,

Vanmorgen zijn wij zoals past en betaamt naar de kerk geweest. Tot ieders genoegen begion de dienst om 11.00u en iedereen ging zonder problemen mee. De dienst begon met een muzikale bijdrage van ons. Wij brachten een stemmige en en een snelle versie van Amazing Grace ten gehore die met applaus beantwoord werd.

Er werden twee kinderen gedoopt. Er was een vrouwelijke voorganger. Ze heette ons welkom en vertaalde stukken van de dienst in het Engels. Heel aardig.

Vanmiddag zijn we naar het meer vlakbij geweest . Het heet Oyangen, zie Google Maps. Daar waren kano's, een zeilboot, roeiboot. Je kon volleyballen en zo. We hadden een bbq. met vlees, brood, zalm, pannekoeken. Er waren Noorse jongeren meegekomen met de kleinkinderen van de dominee. Heel gezellig. Om ongeveer 19.00u gingen we naar huis. Het was niet erg warm vandaag, wel droog.

Vanavond een filmpje en verder chillen. Morgen survival, naar een eiland, kamperen in de open lucht (bikkels) of in een tent (watjes), dinsdag weer naar ons vakantieverblijf. Niet iedereen gaat mee survivallen.Die gaan met onze gastheer vissen op het fjord, als het weer het toelaat tenminste. Er zijn verwoede pogingen gedaan om vis te vangen, maar niets tot nu toe. Wel veel bruinvissen gezien-.

De zon schijnt. Het blijft de hele nacht licht. Groeten van iedereen!

marion koolstra

Mooie zondag hebben jullie gehad.
Zet um op bij de survival, zorg goed voor elkaar!
Groet uit Rhenen,
Marion Koolstra.